Blahh..

Sådärja, det var den lule-trippen.
Vad har jag köpt? Skor? Bikini? Klänning?
Nej just ja, ingenting!
Kors i taket.
Och det är inte så att jag inte hittade någonting, utan det gjorde jag,
men efter ett tag blev vi less och stressade..typ
Så vi tog en chailatte och satte oss i bilen, Stina sov och jag bytte radiokanal stup i kvarten för att ha något att pyssla med.

Och såklart så regnar det, och på radion sa de att vädret ska se ut som det har gjort hittills, i hela juli.
 

Och när vi väl är på hemväg så ringer jag kära mamma för att fråga exakt när vi ska äta, 17 eller 18?
-19.
Happ, jag stressade i onödan. Och kvar på Gina hänger min älskade klänning.
Luleå imorgon..Henke?

Nu sitter jag här och väntar på middagsgästerna från Sthlm, ska bli trevligt,
men först måste jag nog piggna till, bli lite gladare och dricka kaffe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi kanske skulle vänt om? men iaf, jag märkte inte när du bytte kjanel

2008-07-10 @ 18:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!