Bagare B

Har precis bakat med Henke tills min födelsedag.
Snickerskakor, cookies och Annas "dumlekakor med nobless"
Så nu är det inte lika mycket kvar att fixa,
dum som jag är så bestämde jag mig för att JAG ska baka i år.
Mamma ska bara fixa tårtan,
och har jag tur så har syster gjort smörgåstårtor, för hennes är bäst!

Ska alldeles strax kila med Stina och Sofia till Luleå.
Ska byta kjolen som Stina köpte åt mig igår, håll tummarna att min storlek finns!
Sen är jag osäker på bodyn som hon också köpte åt mig, men vi får se.
Denna gång MÅSTE jag ha med mig någonting hem som jag kan ha i helgen!

Har en "ledig" dag, klev av klockan 07 imorse, har haft sovande jour.
Dock har jag rensat och städat rummet, handlat, bakat och nu ska jag till Luleå.
Så den är inte så ledig som den kunde ha fått vara..
Den här veckan är verkligen proppad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!