Det är så jag säger det!

Blev inge surr med Emilia igår.
När klockan var 01.15 ville ögonlocken inget annat än stängas.
Så det får bli idag helt enkelt.

Vaknade imorse, skittrött och med huvudvärk.
Och huvudvärken har kommit och gått under dagen.
4h jobb och det känns som att jag har jobbat 24h..
Kanske beror det på vädret?
För min del kan det få regna hur mycket det vill fram till fredag morgon.
Sen ska det vara sol, sådetså!

Ska faktiskt ta och avboka kvällens pass på step in,
lägga mig och ta en powernap och sen träffa Lisa ikväll och kika på stan.

Så nu, klockan 16.08 säger jag "sovgott", vilket är väldigt dumt,
för mina powernaps brukar sluta med att jag sover för länge eller surnar till.
Spännande!

Kommentarer
Postat av: hanna

4h jobb? hahahah, trodde du menade att du jobbat på 4H-djurparksgrejen ;p

2008-06-25 @ 16:31:48
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!