En sån där bra dag.

Sitter och halvstressar i mig lite ost&brocolli-soppa(jag älskar den!).
Har suttit på Hanssons och surrat med Sofia och Malin,
verkligen länge sen jag umgicks med Malin, tiden bara springer.
Sedan sprang jag och Sofia på stan lite, bokstavligen sprang eftersom regnet öste ner ett tag. Och vips så är solen framme igen. Har vi tur så har det regnat tillräckligt idag så midsommar får sol istället.

Hittade ett par skor jag funderar på, är på jakt efter ett par bruna sommarskor.
Och de var faktiskt rätt sköna och sådär stilrena, blir perfekta till min nya fransväska. Tack Lisa och Henke!

Eller?

Sen så hittade jag ett fint nagellack, eller Sofia plockade fram det, perfekt.
Det är sådär riktigt rosa-rosa. Jag och rosa är väl egentligen ingen vidare
kombination. Men små detaljer kan ju alltid funka.


Så jag är nöjd med min lilla dag, fast jag borde springa in o köpa skorna imorgon!
Alla bra dagar går för fort, nu ska jag kila till jobbet i fyra hela timmar.
Ge mig fler timmar på mitt dygn!

Kommentarer
Postat av: hanna

tänk va vädret kan skilja bara på 4 mil.. i lule har vi inte haft en enda regnskur den här veckan medan det i boden regnar hejvilt till och från. det är väl en av anledningarna till varför det är fördel att bo i lule, mer soltimmar här. men då blåser det ju nåt så jävulskt här :S

2008-06-19 @ 18:54:57
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!