Ett år.

Sjung om studentens lyckliga dag..

Tänk att det är 1 år sen jag var i det där lyckoruset tusentals studenter är i idag.
Då kändes som att man hade hela världen framför ens fötter.
Iof är det så idag också, fast inte samma känsla.

Framtidsångesten kom ett bra tag innan studenten.
Och den finns nog någonstans idag också,
dock är jag nog mer less på att inte veta vad jag ska göra!
Socialsekreterare? Men florist då? Göteborg? Långresa?

Det känns som året har gått superfort och att jag inte har hunnit göra något.
Men egentligen, så har jag trots att jag har jobbat MYCKET, hunnit en hel del.
Jag har:
  • Tagit körkort
  • Jobbat inom kommunen, på 4 olika ställen.
  • Börjat jobba på Medarbetare Norr
  • Fått 75% på Medarbetare Norr
  • Besökt England (London & Leeds)
  • Varit på Leeds festival
  • Besökt Uppsala
  • Besökt Sthlm (x2)
  • Besökt Göteborg
  • Börjat ge insulin (ett steg bort från spruträdslan)
  • Gått från "stadigt sällskap" till "singel"
  • Kommit igång med träningen
  • Tappat och skaffat vänner
  • M.m
Och jag har tagit tag i mitt liv i allmänhet, tack vare mycket och många.

Nu har jag lite saker att se fram emot det kommande året.
  • 20 år den 12 juni
  • Födelsedagsfest
  • Lägenhet
  • USA
Sen får vi se, jag har inte bråttom egentligen.
Jag gillar bara att ha saker att se fram emot helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!