Ett avgörande beslut.

Det har varit en bra dag.
Åt på stan och surrade med Stina, Linda, Sofia och Julia.
Nu är fredagen planerad och det är dags att börja peppa!
Sen fyndade jag en tröja/tunika och for och jobbade 4½ timme till.
Efter jobbet tog jag och Linda en promenix.

Och nu sitter jag här och väntar på att Emilia ska ringa.
Är väl sisådär 45min kvar dock, men jag överlevder!

Så jag har lyckats jobba  8½ h, sovit 2h mitt på dagen, träffat tjejerna, shoppat lite, tagit en promenad och berättat om mina föräldrar om ett avgörande beslut.
Av någon anledning har jag bara inte vågat berätta tidigare.
Vliket är konstigt, för nu i efterhand vet jag att de bara blev glada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!