Fight for your right.

Vilken jäkla match! Men såklart händer allt i sista minut.
Kroation 1-0 med bara någon få minut kvar.
Osis att Kroation skulle stå och kramas allt för länge efter målet, maskning. Så domaren la på tilläggstid, ganska självklart.
Och då slår Turkiet 1-1 när det har gått 1.14(?) min i tilläggstid. Skulle det inte bara vara 1 minut?
Hursomhelst, straffar. Och Turkiet reser sig igen, vinner med 1-3 i straddar.
Med tanke på hur Turkiet reste sig mot Tjeckien tidigare och hur de reser sig idag,
så måste jag erkänna att Turkiet aldrig ger upp, se och lär!

Däremot så kan jag tillägga att jag inte håller på Turkiet,
utan jag tycker bara att det är kul att se när det är bra och spännande fotboll.
När ett lag som inte förväntas vinna, vinner, då är det extra kul!

Nu sover jag gott inatt.
Har liiite kvar av min bok. Sen är det dags att rota fram en ny.
Tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!