Fredagspuss

Klockan går alldeles för fort, alldeles för ofta.
En sista sväng med Nalle och sen blir det sängen.
Renbäddat..åh..
Om någon känner sig sugen på att tjäna en liten extra slant.
Hör av er, jag skulle behöva någon som renbäddar min säng,
sisådär var 3:e dag..för det är så jäkla skönt!

Inge farmen för fröken Lindmarks del.
Har fått en hel del bjudningar på fest och även på bio ikväll.
Och här sitter jag, i mjukisar och headset och lyssnar på
Lordi, Roxette, Coldplay m.m.en salig bladning, lite trafik-kaos i lillhuvudet idag.

Emma var förbi hit ikväll och lånade lite kläder och blev sminkad.
Tråkigt snygg kompis jag har!
Imorgon när jag sitter klockan 8 på jobbet helt "pigg" och inte bakis,
så ska jag skänka en tanke till mina kära vänner, som mår sämre, skål på er!
Haha, nä puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!