Lite sömn, en hel del sol och alldeles för mycket mat.

Vilken fin dag det har varit ändå!
Har varit ute rätt mycket i solen på jobbet, lite färg tack!
Och någonting jag verkligen har gjort är ätit.
Två studentfiranden och en massa mat, sjukt mätt blev jag!
Men trevligt var det, de såg så glada och lyckliga ut,
åh ge mig en repris på min!

Och riktigt sommarklädd var jag när jag begav mig för att
gratta mina två studenter!

Linne - Carlings
Kjol - H&M
Klocka
- DKNY


Första student-stoppet var hos min favvo-Emma.


Andra stoppet var hos min favvo-Henke.

(Haha, Henkes kort ser så tidigt 90-tal ut!)

Snyggare studenter får man leta efter!
Dock en otroligt dålig fotograf eller fel inställning på kameran idag.

Jag kör på nyktert, rösten är inte heeelt okej ännu.
(Hela helgen blir nykter, ringde och bad om att få jobba lördag också!)
Tog en promenad med Nalle ikväll, träffade Kristian och Magnus en snabbis.
Sen snabbt några jordgubbar innan jag satte mig i "Stinas",
vi tog en sväng om för att se på alla fulla studenter och det var i stort sett..dött!
Hallå?! Kvarnängen?! På min student samlades vi alla där!
Vart är ni?!


Nu ska jag sova, är supertrött. Sovit lite och konstigt.
8-14 imorgon, perfekt för en fredag!
Schmack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!