Men!

Full rulle igår!

Luleå med Lisa, (efter att ha varit förbi farmor)
Köpte Henkes, Emmas och Jennifers studentpresent.
Och åt mig själv köpte jag Sthlm Design Houses "earth" muggar.
Så nu har jag 8 stycken. Kan behövas!







På bilden är det däremot "Wind", mina är i mörka färger.


Sen efter Luleå så begav jag mig ganska direkt till Julia, och Simon.
Där blev jag bjuden på en riktigt god middag!
Lasagne! Länge sen jag åt det, och Julia lyckades verkligen!
Kaffe och glass på det, sen var jag proppmätt, okej, jag var det innan glassen.
Men vi tjejer har ju en efterrätts-mage!

Hann visa upp ett par tänkbara glasögon för mams, paps, Stina och mormor.
Har ett par brillor det lutar mot. Efva Attlings svarta "Carpe Diem"
med brun/lila/grå mellan båge och "carpe diem"-platta.
Men nja..vi får se.

Emilia ringde och surrade från USA, och nu längtar jag dit ännu mer.
Speciellt om Julia följer!

Och sedan vid 00.17, kollade jag på klockan för en sista gång..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nåh. låter ju som du hade massor av glasögon :P fast du testade ju sälkert massa? :) busfrö!

2008-06-04 @ 23:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!