Min dag.

Suck!
Födelsedagsfesten är på is, planerna börjar ändras.
Men vi kommer firas, dock inte som vi planerat.
Just nu verkar det som att min pappa har tagit tag i planeringen..
Bra att någon gör det!

Lägenheten var fin, fast det visste jag innan, nästan.
I juli ska hon börja flytta ut så jag har inte sååå länge kvar ändå.
När min röst är okej ska jag ringa och prata med hyresvärden.
Nu har min röst förbättras lite iaf!

Efter att ha kikat på lägenheten åt jag och Sofia på Hanssons.
Stina kom och gjorde oss sällskap och vi tog en sväng om på stan.

Och så har hälsat på farfar på sjukhuset ikväll.
Alltid lika kul när man känner sig saknad och behövd!
När någon blir jätteglad när man kliver innanför dörren.
Då känns det extra bra.

Har hunnit vara förbi Stina en sväng och nu ska jag snart i säng.
Så var min måndag, imorgon tar jag nya tag.
Vad fint jag rimmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!