Onödigt att utmana ödet.

Nu måste jag säga godnatt för att vara på den säkra sidan.
En kollega är sjuk och jag sa att jag kunde ta hennes tur imorgon.
Dock så måste det ändå gå via bemanningsenheten.
Så troligtvis ringer min chef vid 7-halv8 och vill ha in mig 8.
Annars börjar jag först 5, men vore dumt att chansa och vara dödstrött.

Jag och Stina fick ett "bil-il" ikväll, åkte runt överallt och pratade om
alla tokerier vi har hittar på.
Och vi kan inte göra annat än skratta åt oss, och det är ju tur det!

Jag har en bra bok jag läser, "fyra i leken", den passar mig perfekt just nu.
Så vill jag kunna läsa lite, så är det dags att hoppa i säng.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: hanna

vad handlar boken om? :)

2008-06-16 @ 23:54:31
URL: http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!