Oviktigt

Helgen har gått superfort,

Igår jobbade jag 8-20, vi fick ett il och åkte till Ikea,
så arbetsdagen gick väldigt fort!
Köpte inget vettigt, bara grejjer till flytten.

Sen for jag och solade och hälsade på Gustav.
Kilade förbi Julia för att surra och se hennes ny soffa, skitfin var den!
Och sen sov Emma över hos mig för hon hade en tid imorse, 09.00
i stan så jag skulle väcka henne. Dock gick det väl inte sådär superbra.
Klockan 20 i 9 vaknar jag till lite, Emma stressar upp,
sen ringer hon och berättar att hon skulle dit först 1 och att hon är hemma.
Men hon hade glömt husnyckeln hos mig, så hon kommer hit och hittar den.
Jag sover vidare vilket resulterar att jag "försover mig", så ingen träning, fyskäms!

Fick ett sms av jobbet att jag kunde komma in senare, så jag hinner träffa Stina
på stan om en halvtimma!

Så nu ska jag hoppa i kläder, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!