Quite a feeling, quite a relief, quite a mess

Började läsa "Bakom stängda dörrar" igår.
Huvva..jag orkar inte ens gå in på vad den handlar om.
Men det är intressant att läsa hur samhället sviker.



Halvtio ringde väckarklockan.
Ungefär halvelva ringde Sofia, jag tryckte upptaget.
Fem över elva gjorde jag ett försök att vakna till och ringde Sofia.
Och det funkade, nu ska jag hoppa i duschen!

På ungefär en timme är Sofia hos mig och vi ska bege oss mot en fika på stan.
Vad säger vädret idag? Min garderob känns helt tom, eller ja, ointressant idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh how fun! Detaljera ! då blir det roligare. även omdet känndes ointressant idagf = ) eller ha din diselkjol!!!!! succé

2008-06-19 @ 11:56:04
Postat av: hanna

den är såå jävla bra den boken, visst handlar den om incest? var så länge sen jag läste den, men den var gripande minns jag! woow, hanna har läst en bok :P

2008-06-19 @ 12:27:39
URL: http://sensuella.blogg.se/
Postat av: Anonym

har också läst den boken, gripande

verklighetsbaserat är bäst, "en sorts kärlek" fick tårarna att rinna från mig

2008-06-19 @ 17:20:12
URL: http://eleonoraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!