Sommar!

Trumpets- Flipsyde
Åh, jag tänker bara på sommar..blev överlycklig när jag fann den här
godingen i en gammal sommarmapp på datorn.. NJUT!

Och idag är det ju som sommar, helt underbart!
Har jobbat hela dagen, på Svedjebacka, det var länge sen det!
Hann med några solstunder med en kopp kaffe, helt underbart som sagt!

Tacos till middag, min tacos är bäst! (Okej, tortilla och tacotubs)
Men iaf. Som vanligt äter jag alldeles för mycket, och blir trött och seg.
Snart kommer Lisa hit så jag måste piggna till!

En promenad ikväll om mina skavsår tillåter.

Nu skäller Nalle, nu kommer Lisa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev toppen, you know what :) . Blev det någon prommeis?

2008-06-04 @ 23:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!