Söndag 22/6-08, jaha?

Gårdagen var kul, lite stressigt kanske.
Började sent, och det kanske blev lite mkt på kort tid.
Nåja, vi överlevde det också!

Har verkligen ingen ork eller lust att detaljera min lördag och min söndag.
Alla bilder från igår är fula, dåliga och ointressanta..typ.
Pratade nyss med Henke i sådär 1½h i telefon, tur att ingen hör våra samtal!
Och nu sitter jag och kollar på junkyard, jag och Stina ska göra en express-beställning. Så har man lite nya kläder till helgen, förhoppningsvis!

Har bok-torka nu, så jag har ingen lust att krypa till kojs.
Även fast jag är riktigt trött, så känns det inte alls lockande..
Är helt ledig imorgon, så jag kan ju sova uuuut, tack!

Nej jag orkar inte det här, gnite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!