Uppdatering lördag 28/6

Vid 12 bestämde sig jag och Lisa för att ge dagen och baksmällan en chans och klev upp, var ett evigt ringande och sms'ande på morgonen!
Slitna och verkligen inte snygga så begav vi oss till chili chili för en efterlängtad pizza och framförallt COLA!
Pizzan var tung helt plötsligt och sisådär en fjärdedel/en halv gick ner,
dock 3 glas cola slank ner utan problem.

Sen hem och få ladda batterierna i sängen.
Klockan 6 var jag färdig och begav mig till Henke för första cidern.
PEPPA!
Sen så plockade vi upp Stina och Lisa och for till Lisa och Martin.
Förfest och sedan begav vi oss till alive-området,
och denna kväll var det inte heller några problem med att tappa bort varandra.
"hallå?" "var är stina?" "STINA?!"
Hursomhelst så hittade jag Stina tillslut, phew, och ännu en gång skulle hon till Bodensia. Vilket var bra, jag slog på stort och hade riktigt kul!
Kanske nååågot glas vin för mycket, men jag överlevde det också!

Insåg att jag hade haft kamera-torka i lördags, men några få hittade jag.

1. Stina och Lisa, jag gillar den där bilden av någon anledning
2. Den snygga värdinnan
3. och ännu en "såhär såg jag ut"(invigde mina jeans och min nya tröja)

Kommentarer
Postat av: Maria

Snygg väska :)

2008-07-06 @ 00:24:12
URL: http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!