Uppdatering söndag 29/6

Klockan halv4 slog jag upp ögonen på riktigt, insåg att det var våra middags-gäster jag hörde nere i hallen. På med kläder och ett litet leende.
God bakismat om inte annat, grillat, mums!
Sen var det fotboll på schemat, kilade till Henke och bakishängde i soffan.
Och resten av kvällen/natten spenderades med min bror och hans kompis,
framför tv'n då vi såg ett x antal avsnitt av "Hemsökta hus" och sånt läskigt.
Skrämde upp varandra genom att berätta historier och tillslut såg vi på
såna där sjukhus-program för att lätta upp spök-stämningen.
När jag vid halv4 började somna i fåtöljen insåg jag att jag fick ge upp.
Ovanligt sen kväll för att vara bakis och nykter.
Dock var jag inte sååå bakis, mest seg, det tar sig!

Nåja, det var min alive-helg.
Dock gick den alldeles för fort, med lite för mycket vin och folk.
Kul var det, och som sagt, ska det firas så ska man göra det ordenligt!
Nu har vi ett år på oss att peppa till nästa.
Tanken att Boden inte har något mer att bjuda på....
..på sisådär ett år, får mig att längta ännu mer efter flytten!

Nu märker jag att jag har börjat vända på dygnet helt.
Så går det när man är långledig, dvs fredag-onsdag,
men skönt är det!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!