Sweet 20

I lördags ställde jag klockan på 10, jag minns knappt att den ringde.
Men halv12 var jag tvungen att gå upp, och det var TUNGT..fy17.
Övervägde att avboka min och Emmas födelsedagsfest ett x antal gånger.
Är huvudet dumt, får kroppen lida!
Och ingen vila fick jag heller, for och storhandlade med pappa införkvällen.
Sen spenderade vi dagen i köket för att fixa maten.
Grillad fläskfile, kall potatis-sallad, wokade grönsaker, tzatziki och pepparsås.
Fördrinken fixades, vinet kyldes och mamma fixade en god tårta(jag dekorerade)
Sen kom Emma och jag kastade mig i duschen.
Vips var klockan sju och vi var nästan klara, lite panik sådär.
20 tjejer blev vi, och kvällen blev kanonbra, jag är supernöjd!
Godmat, god dryck, bästa sällskapet och en massa prat och skratt.
Fulla och glada hoppade en del av oss in i bilen och begav oss till Farmen.
Någongång så vinglade jag och Stina hem. Poff, så sov jag.
Vaknade med Emma bredvid mig, taklampan var tänd och persiennen öppen.
Somnade om, vaknade, somnade om, VATTEN!
Klockan halvtvå var det dags att vakna till liv, sen en liten powernap vid halvtre.
Och sen jobbade jag 5 timmar, applåder till mig!

Man fyller 20 en gång i livet, ska man fira så ska man göra det ordentligt!
Tack till alla som förgyllde kvällen! Ni är bäst!
Och tack för alla fina presenter och grattis-kramar!


1. Middag
2. Glada tjejer, Emma och Frida
3. Linn, Susanne och Anne


1. Lisa och Julia, puss!
2. Birthday-cake, jag är typ bäst!
3. Stina och Frida

1. Jag och mina tjejer, Susanne och Anne(lånad bild)
2. Suddig bild, observera min snygga outfit!
3. Jag och Stina börjar bli slitna, "sådär ful är jag väl inte?!"


Min pärla som jag hade festen med, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tusenmiljoner tack för bästkvällen!

2008-06-16 @ 15:42:21
Postat av: hanna

guud va många ni blev :) det där såg ju ut som alla tiders middag och fest. jag hade inte ens nån 20-årsfest, hör och häpna! xP

2008-06-16 @ 17:29:37
URL: http://sensuella.blogg.se/
Postat av: emiliaintheusa

hoppas ni hade det trevligt (det vet jag att ni hade) pusspuss

2008-06-17 @ 01:41:31
URL: http://emiliaelming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!