Skit också!

Efter jobbet bestämde jag mig för att ta en sen jogg.
Superskönt ute, lagomt svalt/varmt för att ha linne.
Känner dock på en gång att jag får ont i magen,
trodde att det var mjälthugg, vilket jag brukar kunna springa bort.
Men det blir bara värre och värre, tillslut hukar jag konstant.
Så det blir att avbryta och gå tillbaka, men då inser jag vilket myggskog det är.
Så jag halvspringer och känner hur jag redan fått tre myggbett och hur magen värker. Vilken mardröms sk. jogg!
Bitter sätter jag mig i bilen och åker hem och svär till mamma.
..det är nog samma visa igen, åh jag vill inte till vårdcentralen!

Som tur är så blev inte hela kvällen förstörd.
Stina kom hit och livade upp min tillvaro lite, tills hon nästan som nade i min säng. Som för övrigt är världens skönaste säng! Eller hur Stina?

Så den ska jag besöka nu med min bok, gnite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa jag vet!!! jag älskar den! alla andra sängar som är lika stora,breda osv osv är inte som den. den är verkligen den absolut bästa! i love! såklart jag somnar när jag lägger mig där :p . är ju inte första gången hahahaha

2008-06-20 @ 16:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!