Vilket skämt!

Haha ganska lustigt.
För någon tisdag sen så gick jag med i Kommunal.
Två dagar senare så ångrade jag mig och gick ur.
Dagen efter det så ringde de och sa att jag inte behövde göra något eftersom min anmälan inte var skickad och bokförd redan.
Sen för någon vecka sen fick jag något brev, typ "Välkommen till kommunal!"
Tänkte att det hade blivit något fel.

Idag fick jag ett brev igne. "Uteslutning ur förbundet"
Ärende Enligt våra uppgifter har du inte erlagt stadgeenliga avifter för juni 2008.
Beslut Du har vid flera tillfällen blivit påmind om aviften, dock utan reslutat.
Eftersom du inte betalt avgiften utesluts du som medlem i Svenska Kommunalarbetareförbundet från 2006-06-01

QUE?!
Jag har inte fått ett avi och inte någon påminnelse.
Varför skulle jag få det när jag inte ens gått med?
Kanske behöver de någon anledning, men det här var bara korkat!
Haha, nåja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!