För jag fick så himla fina paket!

Min blogg ville inte uppdateras igårkväll, typiskt.

Min födelsedag var kanonbra, dock var jag jättetrött men sånt får man ta.
Hade besök av lite släkt och vänner. Mysigt! TACK!
Och jag fick jättefina paket, är supernöjd med min dag!
Har fotat mina presenter, de flesta iaf.

Och denna gång har jag fotat med min EGNA kamera, som jag fick idag!

Canon Ixus 860 IS, den har väldigt bra recenssioner. Och vi trivs redan ihop!


Efva Attling halsband "Twosome" och Efva Attling platta örhängen, namn?


Flytta hemifrån-grejer behövdes verkligen!


Och som alla borde veta nu, jag älskar att få blommor!
Emmas fina kort som fick mig att lipa
En supermysig och fin pläd!


Och utöver detta så fick jag även 4 st Kosta Boda glas till min samling och pengar.
Och av Stina fick jag ett paket med rosa tema,
en bacardi watermelon och gelehallon, dock var det inte den riktiga presenten? Hm?

Kommentarer
Postat av: Anonym

precis, en annan trevligt (hoppas jag) överrsakning kommer i morgon :P moahahahah

2008-06-13 @ 09:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!