Jag har världens snyggaste skor!

Klockan halvnio ringde väckarklockan.
Trött som 17 började fundera på vad jag skulle ha på jobbet.
Sen insåg jag att jag inte alls skulle till jobbet, jag skulle till Luleå med Stina!
Hoppades att den Gina tricots gröna "Ramona dress" skulle finnas i min storlek.
Och visst fanns den, men den satt inte bra..suck, modellen & färgen är så snygg!
Sen hittade jag en kjol, som jag kommer på när jag sitter på jobbet att jag aldrig
gick tillbaka och köpte(skjut mig!)
Det blev så stressigt i slutet, skulle hinna till jobbet halvfyra.

Hittade iaf ett par superfina skor jag föll pladask för.
De tidigare skorna som jag idag var helt inne på, suddades ut på en gång.
Passar både til vardags och fest (den "rockiga" rosetten och tån är så snygg!)
Och sköööna, snygga..skitbra helt enkelt.

Så jag är nöjd, trots att ingen klänning eller kjol följde med mig hem.
Blir att ränna på stan i veckan och jaga en till helgen helt enkelt.
Hur jag nu ska hinna det?

Stina däremot, som inte skulle köpa någonting,
åkte hem med en jacka och en klänning! Jag då?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha jag vet, julia bara: Köpte britta kjolen? Jag bara- kjolen, Just tusan, den glömde vi bort i all hast med allt. Gash, den som var SUPERFIN!

2008-06-08 @ 00:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!