Pest eller kolera

Och hoppas ska man alltid göra, för visst blev det sol idag!
Vi har suttit och lapat lite sol på jobbet och myst på.
Sen så var jag och Stina dumma nog att  döda en spindel,
och sisådär 30 sek senare slog åskan till, haha seriöst!
De andra blev sådär lagomt glada, men vadå, pest eller kolera för min del.

Nu sitter jag här, halvnaken, halvvaken och försöker peppa lite för ikväll.
Blir lite vinhäng hos Stina efter de har varit på bio(NÄ JAG ÄR INTE AVIS!!!)
och sen bränna, har jag en känsla av iaf.
Jag kan först se "Sex and the city" på måndag. Jobbade kväll och samma imorgon.. Fast då får jag iof gå med Anne och Susanne, inte helt fel det!

Nu ska jag hoppa i nå kläder, hälla upp ett glas vin och vänta på att klockan ska bli så mycket som halvelva. Fast den verkar gå ovanligt fort idag, så "jalla jalla"
  • Billy Talent- Line and Sinker (Sebbe kom hem nu!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!