Uppdatering fredag 27/6

På fredagen invigde jag och tjejerna Alive.
Första gången på LÄNGE då man inte drar en 3-dagars.
Hursomhelst..

Lunch med Kajsa(äntligen) på Thai(äntligen), då vi fick ventilera lite.
Sen mötte jag upp mams på stan och hade bestämt mig att jag ville ha någonting nytt. Så jag kom hem med en superfin väska och en riktigt rosa kofta/bolero, jag vet, riktigt o-tippat med rosa på mig!
Sen så var det bara att slänga sig i duschen, efter fyra så landade vi hos Julia.
Där blev det middag, förfest och en massa skratt!
Sen vinglade 8 glada tjejer mot området, och då fick inte kameran vara med.
Dock så ledde folkmängden, alkoholmängden och förvirringen till att vi ganska snabbt splittrades, plus att telefon-nätet inte var det bästa.
Tillslut hittade jag iallafall Stina som tvingade med mig på Bodensia.
Vad fan skulle jag hem och sova klockan ett för?

Nåja, förfesten var absolut bäst!



1. Linda och Stina äter min goda kyckling, creds till mig!
2. Jag och Linda har väldigt kul åt något?
3. En del av den otroligt snygga skaran
4. Jag och min bäst-Julia
5. Steps- 5,6,7,8 --> linedans åkurs 9
6. En riktigt peppad Ellen!


och såhär såg jag ut under fredagskvällen, fast inte lika dryg och nykter..

Kommentarer
Postat av: Maria

Men gud vilken söt kjol! den vill jag också ha ;D

2008-07-06 @ 00:24:31
URL: http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!