Sådärjaaa.

Sådär, nu har jag varit duktig och uppdaterat.
Mår inte sådär superbra idag, lite illamående.
Antingen är jag fortfarande bakis eller så håller jag på att bli sjuk.
Har iaf fått sova ut, nog för att det ringde i mobilen 09.49 och 11.32,
så kunde jag somna om iaf. Först halvett klev jag upp.
Hur skönt är det inte att vakna och regnet smattrar mot rutan och man vet
att man bara kan kura ihop sig och somna om? Guld värt.

Sitter och väntar på att Emilia ska ringa så jag får ventilera mig.
Jag tror vi båda behöver det just nu.
Sen ska jag springa några ärenden på stan, och kila förbi kontoret.
Och min kväll kommer att spenderas på jobbet mellan 17-21.

Sådeså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!