Whiskey röst

Jag är fortfarande hes. Är troligtvis en infektion på stämbanden.
Och nu har jag börjat glömma bort hur jag låter i vanliga fall.
För jag tycker jag börjar låta normal, men får ändå höra "vad hes du låter"
Och jag har bara haft såhär sen i fredags..haha minnet är bra men kort!
Kanske får jag leva med mig sexiga whiskey-röst? Mmmm.

Sitter och väntar på att Sofia ska dyka upp.
Ska och kika på lägenheten idag, och sen ta en fika.
Förhoppningsvis ska jag hälsa på farfar idag också.
Han ringde från sjukhuset och var lite deppig, han kände sig ensam.
Stackarn!

Nu ska jag kladda på lite smink och försöka få tag i mamma.
Kom på att jag jobbar till två på fredag, så jag kan ju åka på Rhapsody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!