Blame it on the bad luck

Vilken bloggtorka det har varit ett tag.
Har haft fullt upp och mycket att tänka på.
Och jag kan inte påstå att det är lugnare nu direkt.

Sitter och väntar på Emma.
Ska snart slå på kaffekokaren och ta fram något ätbart.
Våran födelsedagsfest är lite problematisk just nu.
Så vi måste försöka lösa det idag!

Var på vårdcentralen imorse,
och idag gjorde det riktigt ont(!!!) när de stack, ajajaj.
Inte bra för min spruträdsla.

Klockan 12 börjar jag på Junibacken, spännande.
Har aldrig jobbat där och har ingen aning om vad jag ska göra.
Men det löser sig nog!

Solen skiner för fullt idag, och jag jobbar 12-21.
Where is my luck?

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!