Dagens i-landsproblem

Trodde klockan var typ elva när jag började fundera på att krypa till kojs.
Och den var ju bara kvart över tio då, vad skönt!
Dock är man dum nog och sätter sig här då istället..
Klockan ringer 07.00 imorgon, så det är lika bra att hoppa i säng nu.
Vare sig klockan är 21, 22, 23, 24 så är jag alltid lika trött.
Varje gång jag blir väckt av en väckarklocka är jag supertrött.
Jag gillar verkligen inte att ställa väckarklockan!
Men jag vill inte sova bort hela mitt liv heller. (och imorgon ska jag ju jobba)
Dagens i-landsproblem.
Så.. vad säger vi?
Godnatt!
image228



Kommentarer
Postat av: anna

jo det är bara fint, lite trött sen igår!
ikväll blir det fest :) för din del?

2008-05-24 @ 10:38:26
URL: http://pannannan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!