En bra lägenhet, ååh.

Dagen har gått fort.
För en gångs skull vaknade jag inte av väckarklockan!
Utan den hade ringt tre gånger då min mamma knackade på förren för att fråga när jag började egentligen. Så där hade jag tur!
Jag är morgontrött, men jag brukar alltid vakna av väckarklockan ändå.
Minns däremot att jag var upp 05.18 för jag tyckte jag hade sovit så länge,
sen hade jag svårt att somna om och när jag väl gjorde det så poff!

Nåja, jag kom i tid till jobbet och slapp stressa, hade 45 min på mig så.
Slutade kring halv4 och mötte upp Stina på stan. Strosade runt lite.
Sen satt vi en stund på Hanssons, som förr, och surrade lite.
Fick veta att en lägenhet som jag har varit och är sugen på, ska bli ledig.
Och Stina känner hon som bor där så det är ju bra.
Dock är det ett tag dit, men jag får bita ihop..för den är verkligen central och bra!
Så det lutar mot den..verkligen.

Blev sen middag idag, usch, jag gillar inte det.
Tänkte precis åka och träna då mamma frågade om jag ville dricka kaffe med henne och mormor. Så träningskläderna åkte av igen.
Får bli en promenad ikväll, känner att jag måste röra på mig!
Undrar hur barkspåren ser ut nu egentligen?

Nåja, nu kallnar väl kaffet snart..

Föressten,

säg hej till min nya väska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!