Fyfan alltså..

Jävla fylla alltså. Nu är jag bitter.
Ringde precis Henke för att försöka planera morgondagen eftersom
att denna kväll blev avblåst.
Han skulle grilla med klassen, och eftersom de tar studenten snart så
har jag överseende, och är bara avundsjuk.
Hursomhelst så ringde jag och förstod verkligen ingenting.
Det lät som att han hade ett monster i bakgrunden som bara skrek hela tiden.
Han hade slagit något/någon och bara skrattade.
Sen pratade han om något hemskt rum han var i.
Och det visade sig tillslut de var han var hemma hos honom? På gården?
Nej jag fick inte ut mycket vettigt, han lyssnade inte, svarade inte och jag surade ihop. "Fulla jävla idiot"
Så jag skrek att jag kunde ringa honom imorgon istället, med en sån där ton som
gör att man ska skärpa sig och vilja prata.
Och han svarade "JA GÖR DET HJÄRTAT PU.." klick!

Som sagt så är jag bara avundsjuk.
  • Jag är viktigast. Titta och lyssna på mig
  • Jag vill också ta studenten, igen
  • Jag vill också ha fredag hela veckan

Kommentarer
Postat av: erika

skoja inte, fredag hela veckan kommer bara en g/liv. studenten-07 igen sneeela

2008-05-29 @ 00:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!