Grattis gull!

Idag har jag och Anne grattat våran söt-Hanna som börjar få ålders-noja.
22 år fyllde hon(igår). Hallå? Det är ju ingen ålder!
Och med hennes söta utseende och positiva attityd så är det absolut ingen fara.
Föressten så är det ju bara siffror.. och sen blir det kanske lite rynkigt.
Men det kommer vi inte undan, eller jo, ryknkorna kan vi åtgärda med kniv.
Men tiden kan inte stanna.

God tårta, fruktsallad och glass, och Hannas latte. Mums!
Satt i Hannas kök och surrade och myste på.
Tiden gick fort, sådär som den gör när man stortrivs.
Och vips var det dags att bege sig hem och sen åka och träna.
Förhoppningsvis får jag träffa Hanna redan på måndag om vi gör
ett litet stopp på roadtrippen i Umeå. Hanna lovade att bjuda på middag!
Annars ses vi till sommaren, där vi har mycket att se fram emot.


1. Chokladtårtan, farligt för chokladälskare som jag!
2. En glad Hanna öppnar vårat paket
3. Trion. Hanna den enda som var ut igår, och hon är den som ser piggast ut!

Nu ska jag springa över till nästa tjej, Emma.
Jag är ju värsta tjejtjusaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!