Gravid?

Om det vore så väl.
NEJ. Men då hade jag haft något att skylla på.
Den här veckan har humöret växlat upp och ner.
Har kännt mig helt slö, har haft ont i magen och i huvudet.
Ryggen värker från och till, och fötterna känns svullna.
Och jag har inte jobbat många timmar, så det har inte med det att göra.

Idag kom ett enormt sötsug, men ändå inte.
Det var mer som att jag måste ha något onyttigt ikväll.
Så nu har jag ätit lösviktsgodis, vilket inte alls var så gott.
Är mer för riktigt maffig och god choklad. Kolapraliner eller så.
Sen så hittade jag en chipspåse som jag öppnade, dippade i vitlöksdip.
Men det dög inte heller.
Så jag funderade på att ta lite ben & jerry´s men där hejade jag mig.
Känns som att jag äter bara för att.
Fröken Lindmark är i obalans just nu, helt enkelt.

Ska nog ta mig en promenad för att förbruka lite av energin,
som finns någonstans där inne, tillsammans med dagens slisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!