Gult är fult, på mig, tyvärr.

Jag passar verkligen inte i gult, det har jag aldrig gjort.
Och jag avundar de som gör det, speciellt när jag fann dessa
snyggingar på tjallamalla, klänningen är så snygg!

Tur att det vimlar med snygga plagg sidan, och då inte bara i gult.
Hade det inte varit så att jag åker till Göteborg på torsdag,
så hade nog några plagg slunkit ner i varakorgen.

Tillexempel den här.

Gillar det här med kortkorta koftor, jackor, skjortor, t-shirtar etc.
Snyggt till bårde vardags och fest. Och jag älskade halsen på denna.
Ge mig?

Kommentarer
Postat av: S

åhh t-shirten var ju såå snygg! asbra ringning i halsen o allt!

2008-05-12 @ 23:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!