Jag är ganska bra

Ja, ganska duktig är jag iallafall.
Hade bestämt mig för att kliva upp tidigt, för att bli supertrött till ikväll.
Så jag tänkte gå upp när Gustav går upp, klockan sex.
Men jag drog mig lite till. Vips var klockan sju och Gustav pussade mig hejdå.
Han påpekade att jag sagt att jag skulle kliva upp.
Så jag drog mig liiiite till. Och strax före åtta tog jag mig upp. Inte så pjåkigt.
Har varit och och gått en sväng för att hålla igång, är rätt trött.

Gustav ringde precis och sa att han kunde skjutsa mig imorgon,
kanske att han är världens bästa? jo.
Planet går klockan 06.00, dvs jag måste åka typ halvfem och kliva upp halvfyra.

Nu ska jag iväg i drygt en timma och jobba, får dock betalt för tre. Så det är bra!
Ska till BRK(Bodens Ridklubb) och hjälpa, mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!