Jaha!

Klockan är efter 00.03.
Min rumpa värker, min bror har slutat spela på sin gitarr och
min säng ser ovanligt go och skön ut!
Men ändå, ändå sitter jag här och verkligen bara dumkollar.
Konst, mattor, kameror, tidningsställ, midsommarbilder,
backstreetboysmusikvideos, ap-organisationer, resor,
dammsugare, bloggar, jackor, skor, aftonbladet etc..

Varför? Inte vet jag!

Heinrich säger:
men jag är inte full! och jag var inte det heller, har inte druckit alls,
men Benjamin dampade som FAN!

Jaha! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: hanna

solen är här, iaf i lule. den borde ju ha skinit (heter det verkligen så?) över boden också de senaste dagarna? jag var ute på en långpromenad och förhoppningsvis fick jag lite färg i ansiktet då. men det blir solarium ikväll ändå, i år ska jag vara brun, det är jag annars inte. och har jag tur blir det en tripp utomlands i sommar, antingen med gänget eller med matte :)

va? hur kan man ens glömma bort liseberg? me oh my! ;p

2008-05-28 @ 12:36:26
URL: http://sensuella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!