Kaos i börsen

Påtal om plånböcker. Supersvårt.
Min Malin Westerberg börs skapar ständig kaos med kvitton och kort.
Men jag tycker verkligen om modellen och mönstret,
så det blir en favorit som nog dyker upp i väskan igen!


min kära vän

Och på tal om Malin Westerberg..
Måste bara påpeka att Malin Westerbergs grejer är så mysiga, riktiga färgklickar!
Finns allt möjligt i alla möjliga färger och former.
Perfekta presenter, Henke fick en liknande börs som jag har, och han älskade den.

Har fallit lite för väskan, modellen är så snygg och praktisk, mönstret också.
Ett litet smakprov finns på hennes hemsida hemsida

Oj, inte har jag kommit fram till någon plånbok ännu.
Jag råkade byta spår, igen..
Nåja, nu säger jag godnatt och så ses vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anton (blondast av alla)

Hej, skulle du vilja delta i min nya diamantheader-tävling? Anmäl dig på min blogg nu! =) MvH Anton

2008-05-11 @ 02:45:55
URL: http://indiesponge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!