Livet är en fest

Igår var det fest som gällde.
Vi invigde Cecilias nyrenoverade hus och firade hennes födelsedag!
Riktigt trevligt, länge sen jag skålade med Cissi.
Fulla och glada begav vi oss till Bodensia och för en gångs skull så
klagade jag inte på krogen!
Många ansikten som jag inte sett på länge och idag finns det mycket
att skratta åt, om det inte vore så att jag är så jäkla trött.
Att förstå hela kvällen är överskattat och omöjligt, den gick så fort.
Men jag är verkligen nöjd!


jag och min Cissi och min Julia.

Skönt att det regnar idag, då slipper jag ha dåligt samvete över att ligga inne.

Kommentarer
Postat av: eleonora

mm, man vill bara skratta såhär dagen efter:D

2008-05-04 @ 17:50:32
URL: http://eleonoraaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!