Lördagen

Nu sitter jag här och längtar efter att få duscha.
Duscha bort gårdagens fest och dagens baksmälla. Går det?
Gårdagen var riktigt kul!
Själva eurovision lades på hyllan efter sisådär 20 låtar?
Jag hejdade på Danmark, medans Henke satt och hatade alla utom Sverige.
Det var nog vinet som hade övertaget i hans lilla huvud med tanke på vårat
bidrag, jag är inte alls förvånad över våran plats.

Nåväl,
Fulla och glada tog vi oss till krogen, efter en galen promenad..
Sedan blev det Bodensia, och det som hör till när man går ut i Boden.
Jag kände mig lite som en full ankmamma igår. "Var är.." "Gå ner därifrån!"
Men jag är nöjd med kvällen, helt klart!

Mamma, pappa och Erik är och grattar farmor, det är ju morsdag.
Men gräddtårta, wienerbröd och liknande är inte min grej idag.
Så jag avstår. Ska jobba ikväll också så jag måste ladda mina batterier.
Någongång, kanske idag, så dyker det nog upp någon bild från igår.

Nu lockar duschen!

...grattis älskade mamma!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tjenis! Jag tyckte också att Danmarks bidrag var bra och Sveriges var KASST! Usch för oss :).. Du vem är Henke förresten? ;)
Kramis. Jo just det -
jag kommer till Boden söndag 22 juni.. åker hem 6 juli. TVÅ VECKOR :) (längtar super mycket)

2008-05-27 @ 17:10:18
URL: http://chmirreboy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!