Lucky me!

Vilken tur jag har.
Gustav står i köket och fixar middagen,
det blir rostbiff i lergryta med hasselbackspotatis, sås och gosallad.
Jag gillar verkligen att laga mat, men lergryta har jag aldrig gett mig på
och det är ju väldigt skönt att inte laga mat någongång : )

Jag står för efterrätten.
Har gjort hemmagjord daimglass, SÅ GOTT!
Den ska serveras med fingerkex(nostalgi), banan och krossad daim.
Inte dåligt va?

Ska se klart en film som vi började se för någon månad sen,
dock blev jag så rädd att vi fick ta en paus och nu är jag redo igen!
Efter körslaget, då Cans vinner.

Nu ska jag först ta en promenad, det är rätt skönt ute!
Plus att jag fastnade hemma när jag skulle hem o hämta träningskläder.
Och efter kaffe, paj och massa prat med mormor, mamma o pappa,
så var klockan fem och jag skulle handla.
Så nu är det bara ut och röra på benen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!