Min onsdag.

Imorgon åker jag ner till Stina. Äntligen ses vi!
Sågs sist för ca 5 månader sen!

Jag har haft en superskönt eftermiddag.
När jag väl sprang runt på stan så insåg jag att jag orkade inte stressa.
(Jag struntade helt i träning idag, bara en liten promenad imorse.)
Så jag köpte det jag skulle köpa; Stinas present, nagelfil, en present till mamma
från pappa dock(hon kommer bli superglad!) och mat, i lugn och ro.
Sen for jag hit, gjorde lite avokadoröra och doppade morrotsstavar framför tv'n.
Har bara myst på, gjort fotbad och fixat fossingarna, filat och målat naglarna.
Gjorde en god marinad till fläskfilén, tinade kycklingen och förberedde.
Grät till cityakuten och sorterade bland mina smycken.

Hur skönt som helst..fast lite lugnet före stormen ger det ju.
För jag har inte börjat packa, jag har kläder som ska strykas och ja,
vilka skor ska jag ha med?

Nu är maten snart när som helst.
Blir vitlöksmarinerad fläskfié till Gustav, dock var jag sugen på kyckling,
med min älskade Chicken Steak-krydda(SÅ GOD!) och råstekt potatis,
rödvinssås, sallad och en kall sås. Mästerkocken är framme!

Vid sju ska jag följa med Sofia och kolla på en lägenhet, jag tror den blir perfekt!
Sen ska jag kila förbi hem och packa och dricka té med mamma.
Men kvällen får inte bli lång, ska ju upp före tuppen imorgon(inatt)

De var min onsdag!

Kommentarer
Postat av: emilia

jag vill ocksa kolla lagenheter med er tjejer!

2008-05-20 @ 16:47:01
URL: http://www.emiliaelming.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!