Mys på hög nivå

Bloggen har jäklats med mig ikväll, har inte kunnat logga in.

Hursomhelst.
Maten blev supergod, så otroligt gott att göra i lergryta!
Och min glass var god.
Och nu har jag magknip, äsch.

Och jag hade rätt(såklart), Cans vann.
Vilket redan stod skrivet, enligt mig. Så förvånad är jag verkligen inte.
Cans kör var bättre, med bättre låtar och  bättre scenshow.
...Och kraftigare kör.
Sådeså!

Vi har sett klart The orphanage, och den var faktiskt bra!
Dock satt jag på helspänn 90% av tiden för att den är läskig i helhet.
Gripande, sorglig och läskig. Helt klart sevärd!

image187


Det har slötittats på Dreamcatcher, dock har jag redan sett den.
Så jag fastnade på jakt efter plånböcker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!