Off

Jag känner mig faktisk väldigt off på dator-sidan just nu.
Kanske för att våren är här och jag har fullt upp?
Eller..äh!

Idag har jag haft medarbetarsamtal med min chef, det var trevligt och bra.
Sen mötte jag upp Julia och vi lunchade och surrade.
Julia hittade ett superfint armband och jag hittade inte mycket alls, ett nagellack.
Dock funderar jag på en kjol o en tröja.
Jag och mamma ska spana på dem imorgon på min rast.
Dagens "att göra" var att hitta en present till Cecilia som vi ska gratta imorgon.
Och efter många om och men så står det en fin present i hallen!
En fika med Emma och Linnea hann vi med också,
våra fördelsedagsplaner går lite åt skogen. Men det löser sig (me promise baby)

Så imorgon är det jobb, stan, jobb och fest som står på schemat.
Nu ska jag gosa ner mig med Gustav och kanske vila ögonen en timma eller 8.

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Har du haft en bra fredag? :)

2008-05-02 @ 22:24:26
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Hoppas du får en toppendag! :)

2008-05-03 @ 11:10:13
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!