Present?

Har precis varit och tränat, var tungt idag också..
Jag har 25 min på mig att duscha och göra mig klar.
Klockan 12 ska jag möta lillebror på stan och bjuda honom på lunch.
Han var snäll och bytte mina däck så!

Sen ska jag träffa Lisa halvtvå och ta en fika och surra.
Har börjat bli så sällan vi ses.. shame on us.

Klockan 5 börjar jag jobba, och innan dess har jag lite ärenden också.
Så jag har en ganska fullspäckad torsdag.

Någon som har tips på någon bra födelsedagspresent,
till en blivande 22-årig tjej som alltid är glad, söt och frammåt.
Någon bra bok? Hudprodukt? Något annorlunda?
Tänk nu att jag bor i lilla boden också..
Så någonting jag kan hitta här. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!