Rör inte min musik!

Sitter här i mörket och lyssnar på mys-musik.
Sökte på "All for love", en underbar låt. Och vips så kommer "EMD" upp.
EMD- Varför?
Inga fräsha 20-åringar slår de 40-50 åriga gubb-röster i orginalet.
Orginalet med Bryan Adam, Rod Stewart och Sting är oslagbart.
Så det var ju bara dumt att ens försöka.

Samma sak gäller Cascadas försök med att lyckas göra
Savage Gardens "Truly madly deeply"
Jag tål verkligen inte hennes version av låten, den är bannlyst i mina öron.
Savage Gardens låtar är heliga, så nejtack, rör ej.
Mina absoluta favoriter sen barnsben, och deras texter är så fina.
Det går inte många dagar utan att jag lyssnar på dem.
Så låt mig ha kvar min fina bild av låtarna.

Nu  blev jag trött..
När det är bäst kan det inte bli bättre, så är det bara.
Och med det säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!