Saker och ting förändras.

En stor dag idag,
Grattis farfar och Henke!
Dock hann jag bara gratta farfar i telefon för jag skulle jobba.
Och det var ett virrigt samtal, ålder börjar ta sig nu. Söt-farfar.

Dagen har verkligen gått superfort och det känns som att  jag inte har hunnit
med någonting egentligen.
Gått med i facket har jag gjort. Och imorgon går jag ur det.
Bra där fröken Lindmark! Jag vet inte varför jag gick med i det.
Eftersom jag "ströjobbar" ju bara nu, för jag har inga planer på att stanna här så länge till. Jag vill söderut någongång.
Och skulle jag bli av med jobbet(iof är jag skriven till 31/9) så kan jag börja springvicka igen. Och hemlös blir jag ju aldrig heller.
Dock är jag lite på jakt efter en egen lya, jag och Gustav har gjort slut.
Tråkigt men sant, men vi har ju kvar varandra ändå!
Första dagarna var riktigt tunga, men nu har det smält in.
Klart jag saknar honom och det vi hade, men det funkade inte längre.
Så min vardag är lite annorlunda och jag är ovan, men det känns ändå bra.
Lite spännande, faktiskt.

Hursomhelst.
Jag har ju länge funderat och längtat efter något eget.
Dock är jag kräsen och det verkar inte bli lika lätt då..såklart.
Det finns vissa områden som jag helst inte bor på.
Kök och balkong är ett måste. Gärna sovalkov..och klädkammare!
Äsch.. jag får anpassa och kompromissa, det är jag rätt bra på.

Dagens höjdpunkt var nog ändå ikväll.
Då satt jag och Stina i hennes kök och drack té och surrade.
Var evigheter sen! Är så glad att ha henne här hela sommaren!

Nu ska jag krypa till kojs, börjar kring 8 imorgon..
..och jag är ju inte världens morgonpiggaste tjej direkt!

Då vet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!