Slut batterier

När jag väl steg ut från jobbet vid fem så blev jag helt slut.
Hade inte varit ut i friska luften sen klockan sju på morgonen,
så jag fick nog en överdos och batterierna tog slut.

Pasta carbonara stod på schemat, vilket slutade med att Gustav for
och köpte två GI-mål från Max medans jag låg och vilade. Inte gott.

Är fortfarande trött, även fast vi tog en siesta efter maten.
Har druckit lite kaffe, för att nu är det bara att bege sig hem och tvätta.
Ska börja packa lite också.

Nä, usch det här blev tråkigt.
Men vet ni, jag är supertråkig idag, så är det.

Kommentarer
Postat av: hanna

var är det du jobbar britta? :)

2008-05-13 @ 22:10:39
URL: http://sensuella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!