Spår

Om drygt en timme slutar jag.
Då ska jag slänga mig i Gustavs sköna soffa och kanske se lite criminal minds.
Dagen har varit riktigt bra. Mysigt att äta lunch med bror och surra.
Och sen få möta min favvo-Lisa och surra vidare, och sen tog vi en sväng på stan.
Hittade en superfin skjort-tunika på Åhléns.
Nu när jag försöker vara sparsam för att jag åker till gbg nästa vecka,
så hittar jag saker överallt! Dock så hängde jag tillbaka den på galjen..
..har bild på den i kameran för att visa min kära mamma sen. Och kanske här.
Hursomhelst, har nog kanske löst ena present-mysteriet.
Många födelsedagar nu, och sen blir det studenten.
Och den 12:e är det jag som ska firas, fast den 14:e blir det ordentligt!
Har fortfarande inte kunnat bestämma mig hur kvällen ska bli,
och nu har de där 4 månaderna blivit 5 veckor, så dags att planera ordentligt!

Oj, vad jag byter spår när jag tänker och skriver..
..hur som helst så hoppas jag att min morgondag blir lika bra som idag!
Din med!

Kommentarer
Postat av: S

Ja jag hoppas du får en grejtis dag!

2008-05-09 @ 01:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!