Super saturday!

Sådärja, då var det dags för fest snart.
Slutade kring ett idag, hämtade upp Sofia och köpte lite tjaffs för ikväll.

Sitter här med det vanliga kläd-dilemmat.
Lutar åt tunikan jag hade förra helgen i gbg..
..men helst skulle jag vilja inviga min kjol. Men jag vet inte vad jag ska ha till?!
Nåja, det löser sig så smånigom..dags att lägga på ett kål bara. Kol eller kål?
Ett kål som man äter eller en kol(bit) från gruvan? Jag tror på kol.
För man lägger in kol i loket för tat det ska gå fortare va? Iaf förr!
Sen så kan man ju ta kol/kål på någon..och kol är en sjukdom.
Och jag är helt ute och cyklar nu.

Hursomhelst. Det är ändrade planer för kvällen.
Blir inget schlagermys hos Kajsa, utan vi får helt enkelt ta någon annan helg.
Dock utan schlager..men vi överlever!
Det blir schlager/födelsedags-fest och jag är peppad.
Solen har varit framme, mycket folk är i farten och det blir husfest ikväll. Åh!

Nu måste jag...skynda mig.
Jag och Henke ska och handla och sen ska vi mästerkocka!

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Ida Frank

Du, Jag säljer en massa kläder i min blogg. Just nu finns det en massa inne i en kategori som heter (KLÄDER?) Jag har sålt en del men jag vet iaf att en underbart söt jeanstunika finns kvar även en underbar blus med hål i som är helt underbar men du, för varje dag som går så kommer mer in, varje dag alltså!! Håll ögonen öppna och hittar du nått kan saken/sakerna bli dina. HÖR AV DIG. KRAM

2008-05-24 @ 16:29:41
URL: http://ifrank.blogg.se
Postat av: hanna

jag har också svårt för det där med kål/kol, förut skrev jag alltid kål. men kom att tänka på att det nog borde vara kol. haha ;p

2008-05-24 @ 16:36:17
URL: http://sensuella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!