Tårar, skratt.. och en trött tjej

Ännu en sen kväll, för att vara mig.
Ikväll har jag hämtat alla mina grejer hos Gustav.
Blev en hel del, en proppfull bil, för vi fick inte upp bagageluckan!
Dock ligger de kvar i bilen tills min starka bror hjälper mig.
Ikväll har jag gråtit, skrattat, pratat, gråtit and so on..
En jobbig men ändå en bra kväll, skönt, det behövdes.

Så nu bor jag hemma på heltid tills jag får flytta in i min egen lilla etta.
Och blir det som jag hoppas, så bor Sofia en våning ovanför mig!
Ska ta tag i allt nu i dagarna.

Imorgon är det en stressig dag.
  1. Vårdcentralen på morgonen.
  2. Emma kommer förbi, vi ska panikplanera för festen
  3. 12-16, jobbar jag på Junibacken
  4. 17-21 jobbar jag i Sävast
  5. 21- Gratta Emma
Och här sitter jag, lika trött som igårkväll..
Och imorgonbitt är jag lika trött som imorse..
Smart!

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

flitig du är som jobbar då. great de!

2008-05-29 @ 00:13:32
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Katta

Hejsan!
Allt bra med dig?

Ha en trevlig natt! :)

2008-05-29 @ 00:17:34
URL: http://fakkors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Click for RSS!